BarikaPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaPeriksa selepas penggunaan

  • masa pelepasan:2024-03-12 21:10:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:565
  • Penerangan pantas:

    Barika, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatanKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti ses

Kandungan artikel
ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

BarikaPenukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu,BarikaPemilihan pengubah jenis kering, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

WauPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Pengubah kuasa

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Reputasi yang baikMod wayar pengubah jenis kering:

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


BarikaPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaPeriksa selepas penggunaan



Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Pengurusan kualiti rantai bekalanMenghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Kilang pengubah kuasa

BarikaApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar,BarikaGrad insulasi pengubah tenggelam minyak, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,BarikaSumber tenaga pengubah adalah, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

BarikaMaklumat produk lain
  • HajduboszormenyJembatan naik bimbitHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-jaga untuk digun

    HajduboszormenyJembatan naik bimbitHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-jaga untuk digun

  • IrelandJembatan naik hidraulik bergerakBerapa banyak

    IrelandJembatan naik hidraulik bergerakBerapa banyak

  • IrelandPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikHarta pejabat memasuki pasaran saham

    IrelandPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikHarta pejabat memasuki pasaran saham

  • IrelandPembuat lif kecil villa rumah tanggaProduk Perusahaan

    IrelandPembuat lif kecil villa rumah tanggaProduk Perusahaan

  • Republik Islam IranPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPengenalan kaedah pembelian yang

    Republik Islam IranPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPengenalan kaedah pembelian yang

  • CampelPlatform angkat bimbit hidrauliknilai tinggi

    CampelPlatform angkat bimbit hidrauliknilai tinggi

  • CampelJembatan naik bimbitPembangunan kitar semula sumber

    CampelJembatan naik bimbitPembangunan kitar semula sumber

  • PortlandJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis dan penyelenggaraan masalah ubah bentuk

    PortlandJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis dan penyelenggaraan masalah ubah bentuk

  • segera:Peringatan: Maklumat BarikaPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaPeriksa selepas penggunaan memberi anda BarikaPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaPeriksa selepas penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan BarikaPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaPeriksa selepas penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BarikaPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaPeriksa selepas penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BarikaPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaPeriksa selepas penggunaan. BarikaPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaPeriksa selepas penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BarikaPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaPeriksa selepas penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!